Opći uvjeti

Opći uvjeti izleta Applicon Tours agencije

REZERVACIJE
Sve rezervacije moraju se izvršiti u pisanom obliku. Da biste dobili potvrdu o rezervaciji, potrebno je popuniti obrazac za rezervaciju. Sve dodatne promjene moraju biti u pisanom obliku i jasno označene na izvornom rezervacijskom obliku gdje je izvršena originalna rezervacija.
Nakon primitka potvrde o rezervaciji poslat ćemo predračun. Račun se mora platiti prije odlaska s dodijeljene turneje. Sve dodatne izmjene potrebno je izvršiti dva tjedna prije polaska, tako da se naša predračun može u skladu s tim promijeniti.

POTVRDA REZERVACIJE
Nakon primitka ispunjenog obrasca za rezervaciju, dobit ćete našu pisanu potvrdu. Uz pisanu potvrdu jamčimo sve usluge po našem programu.

ODLOŽEN DOLAZAK
Ne pokrivamo naknadu za propuštene letove ili kasne dolaske i naknadno kasni početak / bez početka turneje. SVI DODATNI TROŠKOVI PUTNICI SU NA MJESTU POTPUNO NASTAVLJENI NA SPOTU.

ZDRAVSTVENE ZAHTJEVI
Sudionici putovanja trebali bi se konzultirati s konzulatima i lokalnim zdravstvenim odborima o najnovijim zdravstvenim zahtjevima.
Neće se pokriti medicinski troškovi za bolesti koja se pojave prije dolaska ili na turneju.

POSEBNE POTREBE PUTNIKA
Svaki invaliditet koji zahtijeva posebnu pozornost mora se prijaviti u trenutku rezervacije. Uložit ćemo razumne napore da udovoljimo posebnim potrebama osoba s invaliditetom, no nismo odgovorni za bilo kakvo uskraćivanje usluga od strane prijevoznika, hotela. restoranima. motorni autobusi, mini autobusi, kombiji i automobili nisu opremljeni rampama za invalidska kolica. Ne možemo pružiti individualnu pomoć članu turneje za šetnju, ručavanje, ukrcavanje i isključivanje prijevoznih sredstava ili druge osobne potrebe.
Putnici kojima je potrebna pomoć moraju biti popraćeni kvalificiranim i fizički sposobnim pratiteljem.

MLADI PUTNICI
Putnike mlađe od 18 godina mora pratiti odrasla osoba.

LOKALNI ODMORI
Za vrijeme državnih praznika određeni sadržaji (muzeji, restorani, obilazak i kupovina) mogu biti ograničeni ili nedostupni. Alternativa će se nuditi kad god je to moguće.

IZGUBLJENA PRTLJAGA
Ne jamčimo da će prtljaga biti pronađena i dostavljena dodijeljenom hotelu. Pružit ćemo pomoć na licu mjesta (putem našeg direktora putovanja i lokalnih ureda) koji će pomoći putniku u komunikaciji s zračnom tvrtkom.

PUTNI DOKUMENTI
Ne preuzima se odgovornost za gubitak ili oštećenje putnih isprava ili bilo koje putničke stvari.

PUTNICI I VIZE
Za sve putnike potrebna je valjana putovnica. Svi putnici, bez obzira na putovnicu koju posjeduju, trebaju provjeriti u odgovarajućim konzulatima kako bi utvrdili jesu li potrebne vize. Osiguravanje potrebnih viza odgovornost je sudionika turneje.

POTRAŽIVANJA ZA NEKORIŠTENE USLUGE
Neiskorišteni će se troškovi za neiskorištene usluge nakon što započnu putni aranžmani, posebno u slučaju kada putnici ne mogu putovati zbog nevažećih putnih isprava (putovnice, vize), neiskorištenog dijela usluga koji su uključeni u cijenu putovanja i programa, neiskorištenog transfera. usluge. Bilo kakvu žalbu tijekom putovanja treba odmah predati lokalnim predstavnicima (uprava hotela, direktor putovanja…).

PROMJENE ITINERARIJA
Ako je potrebno iz bilo kojeg razloga izvan našeg nadzora, možemo izmijeniti ili otkazati bilo koji aranžman za određeni plan puta.

OTKAZIVANJE
Sva otkazivanja moraju biti u pisanom obliku. Naknade za otkazivanje primjenjuju se na preostalo vrijeme prije polaska.

PREBUKIRANOST
Pridržavamo si pravo promijeniti ili izmijeniti rezervaciju u slučaju okolnosti prouzročenih uvjetima izvan njezine kontrole koji se ne mogu predvidjeti, izbjeći ili otkloniti. Rezervirani smještaj može zamijeniti samo smještajna jedinica iste ili više kategorije i po cijeni koja je potvrđena tijekom rezervacije, pod uvjetom da se gost obavijesti unaprijed.